Love song

Jag och Sara hade så sjukt kul igår!
Singstar listorna toppas nu mera av oss och
vad som hände senre på kvällen ska vi inte ens prata om.
Men kul vare!

Idag var det snöstorm, så vi ringde farmor på morgonen. Så
hon skjutsade oss till Försvars Muséet. Vi skulle lyssna på en föreläsning
av en som överlevde andra världskriget. Och det var verkligen spännande!
Några grät till och med. Usch. Det var hemskt..

Nu ska jag plugga lite spanska och sen så ska jag sova tidigt idag!
Blivit lite dåligt med de på senaste tiden ;)


Älskade vän, jag är verkligen glad för att jag har dig.
Du är så underbar, lilla söta lampa ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

aww, älskar dig gmn!<3

2010-01-27 @ 21:52:09
URL: http://saaaralandfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0