Just take the chance!

Ett av mina nyårs löften var att jag inte skulle hålla på att gorma så mycket.
Tex om jag vill vara med en kille så ska jag inte hålla på å ba
men tänk om han inte vill vara med mig blablabla.
Nae, då ska jag bara fråga.
Tänk hur många gånger om året som man ångrar saker som man gjort, jag ska
sluta ångra saker. Man gillade det oftast för stunden, det var bra då.
Och man gjorde det av någon anledning, antagligen för att man ville.

Så nu ska jag göra en sak. Som jag vill göra, men jag vill inte misslyckas,
jag vill egentligen inte berätta det heller, ifall att jag misslyckas.
Men jag ska berätta det iaf!

Jag ska söka till Talang 2010! Ja, det är sant.
Men jag tänker inte säga vad jag ska göra. Det får faktiskt bli en överraskning.
Sara vet, the one and only! Okej, Johnny vet det också. Haha!

Den 27:e är det iaf uttagning i Luleå. I´ll be there!


Kommentarer
Postat av: Sara

HELT KLART JAG Å JOHNNY<3;)

2010-01-04 @ 21:59:11
URL: http://saaaralandfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0