I´m the kid that falls

Jag är trött!

Igår blev det att dra till Sara och sova där. Vi hade massa att prata om, så det blev en lugn och rolig kväll, med
kladdkaka, skvaller och lite Paradise Hotel.
Idag gick vi upp vid nio för att åka till Luleå och kolla lite.
Hittade lite små saker. Men det var svin roligt!
Små barnen drygade som fan.. Men ja. Haha!

Nu har vi massa gäster här hemma, så jag stängde in mig. Orkar inte höra på dom,
jag är trött :)
Dom babblar massa och högt.
Men nu skulle alla vara tysta för Erik skulle visst sjunga. Jani männsikor.

Och ont i magen har jag. ajaj, Nervöst typ.
Haha skulle ha lagt in bilder från februari idag, men orkar inte :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0