I can do whatever I want..

Sitter här och mår inte så bra. Ont i magen och huvudet snurrar lite.
Jag hoppas verkligen inte att det är kräksjukan..
Jag orkar inte det.
Dricker lite cola och tycker synd om mig.
Min bror har varit snäll och fixat internet iaf!
Stort plus!

Har varit in och skulle välja gymnasie också.
Men jag vill köra upp hela gymnasieäcklet i någons rumpa!
Ansökan ska vara inne om 15 dagar. 15 äckliga dagar som
garanterat kommer att gå alldeles för fort.
Skiter nog i gymnasie, blir rik på en gång, reser lite, köper allt jag vill
ha och lever livet. Bra plan!
Nej, men seriöst. Det står mellan två linjer. Samhälls och
Grans hundinriktning. Jag är lika intresserad av båda så jag
väger för - och -nackdelar. Tyvärr så blir jag inge klokare för det..


Jobba med hundar resten av livet?

Eller jobba som politiker, advokat eller något liknande?

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Lina, helt allvarligt ! Hund ! :D vi skulle äga sönder grans ! :D <3

2010-01-18 @ 10:41:18
URL: http://hannasvanberg.blogg.se/
Postat av: Marina Charlotte

Ja, det kommer kanske inte som en tröst att gymnasiet bara ger dig tre år tillgäggstid för att du sen skall sitta där igen och inte veta vad du vill...



ha det bra!



//Marina Charlotte

2010-01-18 @ 18:22:47
URL: http://marinacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0