Fireflies

Vilken dag alltså.

Funderar starkt på att gräva ner mig i snön, flytta till nått annat land
eller göra en miljon plastikoperationer så att ingen känner igen mig.
Idag har jag gjort 2 pinsamma saker. Eller en av sakerna var väll rolig
men ändå.

Pinsam sak 1

Amanda går på toa.
Lina tycker hon är sölig så springer till toan, bankar lite
och säger åt henne att sluta bajsa så mkt. Får inget svar.
-AMAAAAAAAAAAAAAAAANDA, Äre duuu?
Inget svar..
Dörrens öppnas.
- Nae det äre inte.
Och ut kommer nån random kille från åttan.

Alltså stackars kille! Men jag sa förlåt och då ser jag att Amanda kommer från den andra toan..

Pinsam sak 2.

Alltså jag tänker inte berätta vad som hände.
Men det innehåller
- En söt kille
- En vägg
- En kär flicka
- Ett dumt hjärta

Alltså nae, ska aldrig mera gå genom den korridoren. Usch. Jani. Hemskt!

Men Ellen och Amanda är så söta! ♥


Kommentarer
Postat av: amandalindblom

de var ju inte alls pinsamt , de var modigt att du gjorde de men du skulle bara nått ända fram ;)



du är söt! ;*

2010-01-29 @ 19:27:37
URL: http://amanndalindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0