Bara för att Du är underbar!

För någon dag sen så pratade jag och Vican om vad man skulle göra
om man fick byta liv med för en dag. Och vem skulle man byta med?

Egentligen vill man nog inte byta liv. För även om jag har nackdelar
i mitt liv som jag gärna hade varit utan, så är jag ju inte den enda som har
det. Alla andra har också nackdelar. Byter man liv, får man nya nackdelar,
nya problem. Kul?

Vi bestämde rätt fort att det är lika bra att leva sitt eget liv, man kommer ändå
aldrig kunna byta. Suger ditt liv?
Sluta klaga, gör nått åt det, ha kul, lev livet! Man lever bara en gång.
Gör allt du hinner, gör misstag, herregud, inte hela världen. Ingen är perfekt.
Skäm ut dig, vågar vara dig själv. Ingen gillar folk som inte vågar vara sig själv
"Ifall någon ser"
Ut och lev people!


Bild från sjuan!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så sant så. Gäller att göra något. Man är den man är och kommer aldrig kunna bli någon annan.

2010-01-20 @ 23:27:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0