You make me feel so Oh Boy

Sitter å läser tjejerna i klassens bloggar. Ingen verkar speciellt glad.
Läser deras känslor och insåg att jag känner likadant.
Jag vill och att den söta ska komma hit och ge mig en kram, värma sängen lite,
skicka ett gulligt sms. Jag vill inte förvänta mig saker, blir bara jobbigt sen.
Jag är less på att drömma mig iväg och sen upptäcka att det inte kommer bli så
som jag har drömt. Är less på det där dumma leendet som kommer fram varje gång jag ser
Dig, ser antagligen as töntigt ut!
Jag är hungrig, men alldeles för lat för att gå upp
och äta. Mitt hår ser förjävligt ut just nu..

Nu ska jag släcka lampan, slå på en film och hoppas på de där söta smsen som varenda
tjej jag känner värkar göra just. NU FICK JAG ETT SMS.
Men från helt fel person..
Då kom den där besvikelsen upp i magen..

Nej, jag hatar att vara negativ!
God natt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0