Forever

Alltså denna dag har varit härligt! Och den hade varit ännu härligare om det
inte hade varit nå snöstorm liknande väder ute.

Dagen började med idrott - asså det var så jäkla kul! Vi hade styrke, de brykar
suga, men jag har blivit så himla motiverad på senaste. Var till och med och
bokade in ett möte på Step In idag!

Efter det slutade vi. Chill or what liksom?
Men nae, de var inte så chill. Det blev ett himla gorm.
Grinande lärare och ett dumt häfte..

Vi var iaf ett gäng tjejer som drog in till stan, käkade buffe på Opalen och surrade
på sådär som bara tjejer kan. Helt plötsligt kommer nån random tjej och ba:
Hej, vi håller på med ett psykologitest, har ni hört att vi har suttit och pratat högt
om massa saker?
Vi ba: eeeehhh ?
Vi måste nog ha sett ut som frågetecken hela bunten. Men vi hade då inte hört nånting.
Vem orkar tjuvlssna på andra om man har kul själv liksom?

Sen kollade vi runt lite på stan, jag köpte underkläder. Alltså jag älskar underkläder!
Bilder kommer snaaart, JAG HAR JU FÅTT EN KAMERA I PRESENT!
Jag gick och fikade med min älskade moster, fick presenter och surrade på.
Väldigt trevligt!

Fan vad text. Ofta nån ens orkar läsa såna här inlägg asså ?


Kommentarer
Postat av: vican

sv; MEN SÅKLART! =D



'bry er inte om ifall jag råkar skriva nå ...' alt. RADERA, RADERA, RADERA! XD

2010-02-02 @ 22:13:54
URL: http://vicanwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0