Big girls DON´T cry

Året som femton åring har varit bra.
Tufft i vissa lägen, men livet har lekt!
Genom året har jag

* Varit otroligt kär
* Fått 2 moppar
* Kört as mkt moppe
* Fått hjärtat krossat, twice
* Hann med att krossa nått också,.
* Haft otroligt roligt med världens underbaraste vänner!
* Vunnit U-SM
* Praoat i Sveriges riksdag
* Sett Pink live i globen
* Rest runt hela Sverige för tävlingar och uppvisningar
* Bråkat med familjen
* Tappat vänner
* Fått nya vänner

Jag har gjort så sjukt mycket mera, men jag är trött och borde sova nu.
För i morgon börjat livet som sextonåring. TAGG!
Känns lite läskigt, liksom när man är 16 början livet, nästan..
Men gymnasie, övningskörning, folk ser en som mer vuxen. Och
bara talet 16 låter fan vuxet!
Haha ojojoj, vad barnslig jag känner mig nu. Men jag ska göra som Åström
och träna på att säga siffran 16!


Älskade far min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0