Bananer

Jag har nyss kommit hem efter en kalasdag!
Dagen började med träning på klubben.
Och eftersom att jag inte tränat med hundarna sedan Oktober så är
jag förvånad över hur grymma dom var!
Sen blev det ett snabbt årsmöte.
För att sedan dra vidare till... JENNIFER!

Och som vanligt så hade vi svin kul!
Jag höll typ på att kissa ner mig. Eller egentligen var det
Jennifer som höll på att göra det.
Vi bakade kladkaka, lagade middag, kollade tv och dampade som bara
vi kan!
Vi har legat och skrikigt i hennes säng, gråtit av skratt och typ legat på
golvet och dött av skratt. MAN BLIR ALLTID GLAD NÄR MAN ÄR MED
JENNIFER BACKMAN !

Nu ska jag sova och tagga inför årets första agilitytävling i morron!
Fan vad kul!!!!!!!!!
Inoff, men iaf!



The heart is taking over ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0