Turn the lights off

Sov morgon till tio över tolv idag, jag klagar inte!

Har 2 andra saker att klaga på istället.

1. Jag har inte haft några finnar sen typ istiden var här sist, gissa om jag
har varit glad?!!!!
Ja, men iaf, nu idag av alla jävla dagar så har största jävla finnen
och hela dens jävla släkt flyttat in i min panna och skapat största finnen
genom tiderna. Alltså fyfaaaaaaaaan. Vill gömma mig i källaren resten av
dagen, de borde jag göra faktiskt.

2. Jag är så sjukt hungrig! No problemas, gå och ät?
Yeah right. Står tre killar i köket och bygger.
Jag tänker inte gå in dit och ba "Ursäkta jag är 16 så jag
måste äta frulle varje dag"
Nej, jag hoppas på att dom tar lunch snart.
Annars kommer Lina Sundqvist att vara ett minne blott!



SÅHÄR ÄRE I MIN PANNA!
Fan, tänk om de kommer förbi värsta snyggisen åsså sprängs finnen.
Jaa, undra om jag överlever denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0