One in a million

Det finns så mycket jag vill säga till dig.
Så mycket jag vill att du ska veta.
Så vi gör ett försök:

Jag älskar ditt leende
Jag älskar din personlighet
Jag älskar din stil
Jag älskar hur du bryr dig om alla
Jag älskar hur du bryr dig om mig
Jag älskar hur du håller om mig
Jag älskar hur du håller i min hand
Jag älskar hur du leker med mitt hår
Jag älskar hur du alltid finns där för mig
Och hur du tröstar mig och torkar mina tårar
Jag älskar hur du berättar vad jag betyder för dig
Jag älskar dina kramar
Jag älskar dina läppar
Jag älskar dina axlar
Jag älskar att du är min

Det finns så mycket med dig som jag älskar.
Du betyder så otroligt mycket för mig och jag vet inte hur
det skulle gå utan dig.

Jag är glad att jag fortsatte när alla andra sa åt mig att ge upp,
när alla sa att det inte var någon idé
När alla tyckte jag var värd bättre.
Du är det bästa ♥

Jag hoppas att du alltid kommer stå vid min sida. Och den
dagen du inte lägre gör det hoppas jag att du kommer leva det
liv du förtjänar. Jag hoppas att du alltid kommer att vara lycklig
och le som bara du kan. Det finns ingen annan som du, du är så otroligt underbar
Jonatan Jonsson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0