Varning för ett tråkigt inlägg!

Jag är lite smått sur just nu.

Nu till helgen är det Valborg. Lina maria Sundqvist ska till Piteå åtta på morronen på lördagen.
KUL!
Och bara för att jag är så sur, så ska ni få sommarens planering!!!!!

1-2 Maj - utb Piteå
4 Maj - agilitykurs
10 Maj -  agilitykurs
15-16 Maj - Freestyle uppvisning + KM i agility +Utställning i Smedjebacken.
18 Maj - Agilitykurs
22-23 Maj -  Agilitytävling i Skellefteå
27 Maj - Agilitykurs
29 Maj - Perroträff i Piteå

4-5 Juni - Agilitytävling i Umeå
11 Juni - SKOLAVSLUTNING
12-13 Juni - Utb Piteå
19-21 Juni - Utställning i Jönköping
23 Juni - ev Göteborg
25-27 -  Agilitytävling på Gotland

3-4 Juli - Agility i Gällivare
10-11 Juli - Utställning i Gällivare
17-18 Juli - Agility + Utställning i Piteå
18 - 24 Juli Agilitytävling i Fagersta
29- 1 Juli/augusti - PDOL

5-7 Augusti - LK
13-15 Augusti - Agilitytävling i Luleå
21-22 Augusti - Agilitytävling i Åbyn-Byske
28-29 Augusti -  Agilitytävling i Boden

4-5 September - Perroträff i Gränna
25-26 September - Agilitytävling i Piteå

2-3 Obtober - Agilitytävling i Umeå
9-10 Oktober - Utställning i Sundsvall

13-14 November - Agilitytävling i Jokkmokk

Sen lugnar det sig. Men under sommaren ska jag hinna klämma in freestyleuppvisningar, freestyletävlingar, kurser, vara med vänner och bara leva livet.
Å, vad sur jag är.
Liksom dagen efter skolavslutningen ska jag befinna mig 08:00 på morronen i PITEÅ!
Fan vilken dålig ide.
SKit samma om jag valde själv att gå kursen. Det är tidigt och fel helg.

hehe , ingen pallar läsa detta otroligt tråkiga inlägg. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0