Min älskade tönt..

.. Min mongo vän, min andra halva, mitt charmtroll, min underbara, min bästa vän
fyller 16 år idag. 
Grattis Sara Landfors! ♥

Hon är så otroligt underbar. Helt otrolig alltså.
Alla borde ha en vän som Sara!
Hon vet hur man får en på bra humör, hon har bar humor, hon älskar att äta
på frasses med mig, hon är söt, hon är fan bäst!

Alla underbara minnen med henne är oslagbara!
Sara, du vet i sommras "Är du redo? - JA! -Säkert? JAAA! *CRASH*"
Haha ojoj, det var tider det.
Eller när polisen förföljde oss och det visade sig vara min moster?

 Sara - du är underbar och jag älskar dig så otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: sara

ÄLSKAR DIG!

2010-04-17 @ 19:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0