I miss you

Nu är jag hemma efter en hel dag med Jennifer!
Vi började med att dra på Step In och träna lite,
och sen drog jag och köpte en sallad. Vi drog vidare och sola.
HAHA as fräna killar som typ kom in och sjöng och sprang runt i kallingar!
Efter det drog vi till Björknäs och skulle kolla hockey, men ja , vi
sket i det. Kollade lite fotboll och gormade med Jonatan ist.

Och en sak jag gillar med våren det är alla lumpare.
Seriöst , man blir så glad!
Nyss när jag skulle gå hem från bussen så kom det en bil full med grabbar.
Då stannar dom , vevar ner rutan och börjar fixa håret.
Sen när jag gick förbi så började dom skrika "work it girl, woooooo , come on!"
Och jag blir seriöst super glad, dom är så roliga!

Nu blir det att packa och sedan bär det av till Skogså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0