Dry the tears

Livet leker!

Idag blev det frasses på lunchen och hann även springaa på h&m och köpa en tröja till i morron kväll.
Skoldagen var helt okej, vi fick sluta tidigare från spanskan!!

Drog hem , städade lite , sen drog jag och mamma till stan. Köpte ett par örhängen och mat till i morron,
för då kommer tjejerna till mig och käkar. När jag kom hem så drog jag och Mats ut och övninskörde med BILEN!!!!!
 Fatta grymt! Herregud, trodde jag skulle dö först. Men så sjukt kul det var!
När jag kom hem så funkade moppen! Ni kan nog inte förstå hur lycklig jag var då!

I morron ser vi film i skolan sen slutar vi. Och kvällen kommer bli super bra med tjejerna!


GRYMMA BRUDAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0