Stora tankar.

Ojoj, stressiga dagar.
Finlands resan gick bra. Men det var lätt det värsta jag har gjort i hela mitt liv. Trodde inte att det skulle vara så psykiskt jobbigt som det var. Men det var iaf en bra upplevelse!

Nu är det mycket i skolan med att hinna jobba ikapp, många inlämningar och sånt. Dessutom så har jag blivit förkyld, vilket jag absolut inte har tid med!

Har träningar alla dagar den här veckan, till helgen har jag både agilitytävling och kattutställning. HUr jag ska hinna har jag ingenaning om. Men allt går väll om man vill?
Ska hinnas hjälpa till hemma också om jag vill åka runt hela Sverige och tävla..

Och för ungefär 5 minuter sen insåg jag att jag hatar att prioritera saker!
Åka till Umeå och tävla, ha en freestyleuppvisning och vara med på en Perroträff
eller
Åka till Gotland på en orförandeutbildning?

Jag vill ju göra båda!
Men det är samma helg..
Usch.

Sen har ju alla tankar om gymnasiet, kärleken och mitt liv kommit upp igen.
Vad vill jag göra med mitt liv?
Jag ska komma på det inom ett halvår?
Jag måste defenitivt göra mer saker!
Men hur ska jag då hinna med att få bra betyg!?

Jag tror att jag ska gå till SYO:n nån dag.


pictures of you remind us all of what we could have been..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0