Tasseriet tar hem vinsten!

Jag är trött!

Igår var det ju utställning, gick super bra!
Först hade jag ju freestyleuppvisningen och den var väldigt uppskattad. Och direkt efter det så skyndade jag mig in i ringen med Ella. Och gissa vem som vann!?
Jo, lilla söta Ella. Hon var så duktig.
Sen skulle ju Aqua, Karro och Irene också in. Aqua vann, Karro trea och Irene fyra. VI är super nöjda med dom fantastiska placeringarna!
Det gick över förväntan.

Just nu sitter jag på Arlanda och väntar på flyget som går om en timma. Tog ju nattåget ner och fyfan.. Hade en kupé med fyra andra människor och 3 hundar, i början var det lite små gorm men sen gick det bra. Trångt var det men i slutet av natten fick jag iaf sova lite. Sen var det ju lite oönskat folk på tåget också ;)

Här är några av alla bilder från igår, mer kommer då jag kommer hem och har min egna kamera!







Kommentarer
Postat av: sofie

söt hund :)

2009-09-22 @ 10:18:34
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0