Keep up the work!

Hemma från skolan, hade min SO redovisning med Sara idag. Det var om Madagaskar och jag tycker faktiskt att det gick super bra!
Direkt efter skolan så blev det att fara och träna inför helgen. Ska till Umeå och tävla i agility med alla 3 hundarna och det blir även en freestyle uppvisning med Aqua på Perroträffen, det blir spännande!

Hade elevråd idag också, vi ska orde en kulturdag så då kommer det också att bli en uppvisning.

Ikväll blir det att plugga skulle jag tro, ska skriva en uppsats om svält till SO:n
Känner mig faktiskt ganska peppad till det just nu.

Har även funderat och kommit fram till att ett jobb skulle sitta bra just nu. Ett litet, så jag har tid för skola, hundar, vänner och allt annat. Kom på ett erfekt jobb. Jag hade ju kunnat jobba hos en tidning och typ ha en veckospalt eller nått sånt. Saken ska kollas upp!

Här är en av mina favoritlåtar just nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0