Just dance!

Dagen började inte bra! Försov mig, hittade inte alla saker, moppen startade inte när jag skulle iväg, den startade, men stannade fem minuter ssenare i ett rödljus, jag hade alldeles för lite kläder för att vara ute en hel dag, jag fick en mil!
Drog till dagoberts och käkade och sen for vi förbi Ullis en stund och sen till skolan för att få närvaro.


Nu sitter jag i Skogså, är hundvakt i helgen. Just nu sitter jag och är as rädd för det var tydligen inbrott i Skogså förra helgen. Men alla dörrar är låsta och mobilen har jag i högsta hugg!

Försöker hitta en låt också, ska ju ha en freestyle uppvisning på söndag. Jag behöver ett program och en låt eftersom att jag helt plötsligt bara kom på att jag var otroligt less på det jag redan hade!
Nån som har nån bra, glad låt som jag kan använda ? (:


Foto: Stig Bourwall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0