Bara för att jag inte ids blogga nu

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?:
Hannes Thun - ska nog inte de, skaffar nog en lättviktare ist:D
Ringde du senast?:  pappa
Kysste du senast?: hehe
Saknar du mest just nu?: tjejerna
Ska du träffa imorgon?: Tjejerna
Sov du med senast?: vet inte namnet..
Festade du med senast?: Pipsa och gänget

HAR DU:
Ett förhållande:
nepp
En bästa vän: Ja
Haft ett seriöst förhållande: Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fått ditt hjärta krossat: jo
Kysst någon och sedan ångrat dig: jaaaa
Kysst någon kompis: njaa
Några smycken som kostat över 1000 kr: nja, vet inte

DAGENS
Klädsel: mjukisbyxor, linne, underkläder
Smink: maskara
Frisyr: plattat och utsläppt
Låt: Run this town
Vill ha: hehe
Sjuka: Förkyld
Drog:  Cola
Köp: Cola
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: hehe jag ska duscha!

FÖRSTA:

Kärlek: SImon sandman
Husdjur: doggy
Semester: Grekland
Jobb: Hos en kennel
Köpta skiva: vet inte
Riktiga kärlek: De håller vi hemligt :)
Piercing: Öronen
Konsert: Jill Johnsson (Y)

SENASTE:
Personen som smsade dig:
Albin Ericsson
Personen som du kramade: Ylva
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Hanness :P
Bilfärd: Hem från Finland, typ en timma sen
Gången du grät: Torsdag

Kommentarer
Postat av: linnhällefors

haha jaa, men dom är mindre än i vintras!

mina muskler bara ramlade av:O:O:O:OO::O:O

2009-09-08 @ 10:27:04
URL: http://linnhalleforsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0