Alla vill köra..?

Gårdagen var bra!
Drog och köpte lite glass och sen blev det lite garagehäng, illa..
Men inte så farligt, drog lite raggningsrundor också (;
Det regnade ute så vi drog till my place och chillade. Vi fick veta lite saker också,
te.x så ser jag bra ut i tights, jag är snyggg och har snygga ögon.
Den ni!
HAHAHA

ajja, idag drog jag till Luleå på morronen, ganska nice. Men massa folk.
Hittade många bra saker, tunikor, skor, leggings, tröjor!
Jag är nöjd!

Nu blir det snart att dra till Hildurs och kolla handboll med Jennifer och ikväll blir det nog nya äventyr.


Livet lekar


-Shit happens, Peolpe change, Things go wrong but life goes on-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0