Yes and No

Lina Gillar!

Erik Grönwall
Kan man bli sötare?
Killen i idol ni vet, han sjunger bra,
 är fritidsledare och sjukt snygg.
Funderar på att gifta mig vid 15 års ålder.

♥ Sara Landfors
Inte för att det är nå fel på mina
andra vänner, de är underbara.
Men supersnällasilversara
är den underbaratse just nu!

♥ Tårta
Farmor var nyss här med tårta.
MMMMMMMM
Jag går i 9e (Y)

 

Lina Ogillar


Moppen
ÅÅÅÅÅHHHH är lesss!
Den är ful, gormar bara
Och de är fan bara tråkigt att köra!

Korv
Det är seriöst det äckligaste man kan äta.
Inge korv.
Ska starta en facobook grupp eller nå

Gymnasieval
Grymt kul att börja gymnasie,
men vad ska man välja?
Liksom välja sin framtid.
Jag vill göra ALLLT!
Skrämande!

 


Kommentarer
Postat av: Supersnällasilversara

hihii, du är min lilla sötnos :D<3

2009-10-04 @ 19:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0