Where are you now?

I torsdag var det Vip kväll i Luleå. Jag och Sara var där, de var fan de roligaste jag har gjort på länge!
Men tyckte synd om de som satt på samma buss som oss på vägen hem ;)

I går var det agilitytävling i Umeå. Gick väll sådär. Karro debuterade och kom på 17:e plats av 30 i agilityklassen men diskade sig i hopp.
Aqua diskade sig..
Irene fick en pinne i agilityklassen!!!! Men diskade sig i hopp..
Är argast på mig själv för Aquas disk. Jag pekade åt en höll och sen bara sprang åt ett anant, inte konstigt att hon tar fel hinder.

Sen hade jag även 2 freestyle uppvisningar, väldigt uppskattat!
Film på de kommer så fort de har skickat den till mig.
Vi hade även Perroträff, det var trevligt att träffa masssa nya människor och så. Vi grillade lite korv och hade lite tävlingar.

 

Idag blir det att fira syster som har fyllt 13.
Ska även baka lite för jag och Sara har elevfiket i morron ;)

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis till pinnen :-)

2009-10-04 @ 19:02:21
URL: http://josefinstavlings.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ops, min rätta bloggadress här:-)

2009-10-04 @ 19:03:03
URL: http://josefinsbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0