Lever min dröm !

Dagen har varit great!
Sara kom till mig åsså drog vi till arenan, kollade lite fotboll och lite innebandy. Men mest blev det nog dregel. I halvtid fick de komma och skura. Fotbollsspelarna halkade hela tiden ;)
De gjorde några dundermissar men de var söta iaf!

Sen drog vi hem till mig ett tag och senare blev det att fara till Albin. Hahah dom är ju för roliga småpojkarna!

Dagens:

Albin: Men snacka med han, bara gå fram och säg hej!

Lina: Men det går ju inte han är så jäkla snygg, man blir ju blyg!

Albin: Jag brukar prata med han och inte blir jag blyg.. ?


HAhaha Albin är så jäkla rolig!


Sen har vi ju min akommentarer under matchen då :

Kolla hans rumpa! Grrrrrr
Han ser så manlig ut!
Älskar hans hår!
Kolla vad grym han är på fotboll!
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw, han tittade hit!
Hihihi hans hår är nice..

Jaa, osv. Ni fattar. Jag gillar killen !

 


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAH, albins kommentar var så jävla solklar xD

2009-10-18 @ 00:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0