Catfight!

TILL EN BÖRJAN : LINN !!!!! JAG HAR REDAN HAFT HAN I MIN SÄNG ! INGEN STÖRRE LYCKA  ;)


Haha jaa..
Kom nyss hem.
Dagens början sög! Försov mig och när jag skulle till bussen så ramla jag i backen och var tvungen att springa hem och byta byxor...
Hände inte mkt speciellt i skolan idag. Träffade den där tjejen i min korridor.Eller alltså, hon hoppade typ på mig och drog mig i håret!  Alltså seriöst, jag orkar henne inte! Hon är så jobbig, kommer mer om henne sen..
Iaf det snöade idag, typ storm. Nu är det typ 10 ck snö här. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan..
Och jag bor på landet... Jag kommer inte överleva vintern... Och det är kallt och jag har ingen kille....
Kommer förfrysa.

Nu blir det middag, CHAILATTE ♥
Palla fett liksom !

 


Jag ska övertala mamma till att få göra en läppforstoring (:


Kommentarer
Postat av: linnhällefors

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-10-09 @ 08:01:14
URL: http://linnhalleforsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0