Back Home

Antligen hemma!

Helgen har varit super bra, alla var trevliga, bra instruktörer och massa affärer.
Man får verkligen mycke motivation till att träna efter en sån här helg, jag vill ju lära hundarna allting.
Det blir en lång resa innan jag har lärt dem allt,
men målet blir att tävla med två av dem nästa sommar.
Kalas!
Hade ju med mig Karro, egentligen skulle Aqua med men hon är parad så de passade inte riktigt.
Nu när jag kom hem så var Aqua nerklippt och tjock. Så nu vet vi säkert att det kommer valpar.


Jag hade ju faktiskt varit duktig och tagit med mig kameran till Stocklhom, fotade till och med
och nu när jag skulle ladda in bilderna så inser jag att sladden ligger kvar hos mamma.
Jaja, sånt som händer.
Bilderna kommer kanske i morron istället då (:



Bilder från uppvisningen på perroträffen i September.

Kommentarer
Postat av: Jonna o Naala

Såg att du varit inne å kommenterat i Fridas gästbok med.. så tänkte bara kika in här å säga hej. Kul att du har blogg för då kan man ju få äran att följa eran framfart på tävlingsbanorna framöver! :)



Kram Jonna o Naala

2009-10-26 @ 21:46:24
URL: http://jonnasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Jonna o Naala

Ja tävlingarna får nog vänta lite.. men hårdtränas ska det göras! :)



Tyvärr är ju inte Naala min hund, så idag fick jag lämna tillbaka henne igen.. :( Men jag hoppas att jag kan ha henne nästa vecka igen eller nått.. är sjukt träningssugen nu ju! :)



Kram

2009-10-26 @ 21:57:00
URL: http://jonnasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0