A thousand miles

Idag var det elevensval, jag ahde hund. Gick rätt okej faktiskt, hade medsegaste hunden, hon behöver det mest. Men hon var super duktig faktiskt (:
Hade bara elevensval halva dagen, resten av skoldagen hade vi vanliga lektioner. Hade bara 2 st så det var rätt okej. Vissa klasser fick sluta, men när det bara är två lektioner så tycker jag inte det är nånting att bråka om, dessutom så är det sista året, jag vill satsa ordentligt!

Efter skolan for jag hem på engång, spelade massa spel i nya bio rummet, härligt! Blev lite wii och sånt.


Nu borde jag egentligen inte sitta här, jag borde packa och plugga.
I morgon bär det av till Stockholm!
Jäklar vad jag är taggad. Men har mycket jag ska hinna med innan.
Har inte börjat packa, har massa läxor som jag vill bli klar med, måste städa i källaren och jag vill hinna plugga lite freestyle regler innan så man är förberedd liksom.


Söt vovven!

Kommentarer
Postat av: MARIA

Så söt:)

2009-10-21 @ 18:47:30
URL: http://mariasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0