Will you be there ?

Tänk att man glömmer bort sina vänner.
Att de en dag inte finns tid för dem längre.
Jag vill ju komma ihåg allihopa!
Men jag har redan "glömt" massa.
När jag gick ut 6:an så sa vi att vi skulle fortsätta vara med varandra på högstadiet,
men jag tror inte att jag varit med dem en enda gång, förutom Julia
som fortfarande går i min klass.
Men man tappar kontakten.
Man bråkar, om onädiga saker.
Ibland när man ser dom i korridoren så känna det as konstigt, för
man känner inte igen personen längre.
Man har glömt hur den var.

De man har kännt från 6-års till 6:an är borta nu.
Jag vill inte tappa alla jag har lärt känna under högstadiet.
Jag vill ha kvar dem för alltid!



Filmen är från tiden på mellanstadiet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0