In my head, u get bigger.

PINK VAR GRYM !

Helt jäkla super bra. Säger bara det, om ni någongång får chansen att se henne live,göre!
Jag är nöjd!
De två dagarna i Sthlm har varit super bra.
Orkar faktiskt inte skriva så mycket om allt som hände, utan det blir bilder ist.
Filmade lite och håller på att ladda upp de på Youtube just nu.

Var faktiskt ganska kul i skolan idag, jag och Åström skulle leka spion, jag fick med mig en kille som ska lära mig rita zombies(?)
Ajja, säkert bra...
Estet spelade. Och efter skolan blev det stan en snabbis med Jennifer.
Nu har jag precis tagit grisvaccinet och senare blir det att hitta på nått med Linn.











Jag har hur mycket bilder som heslt, men de här får räcka just nu.
Ser att vi äter på många bildern, men de är bra!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Haha, den sista bilden är en klassiker Lina! Maten, posen, allt!

2009-11-12 @ 21:24:02
URL: http://jjenniferbbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0