Feeling a moment

Ville bara passa på att säga förlåt till alla som känner att jag sviker dem.
Men jag känner att det här är en sak som jag måste göra.
För min egenskull.
Även om ni tycker det är fel.. Så vad ni än säger så kommer jag ändå göra det,
även om ni aldrig förlåter mig..
Att åka och se Pink är en sak jag ska göra!
Ni får helt enkelt klara er utan mig i 2 dagar;)

Jag har fixat allt nu tror jag. Jennifer gästbloggar imorron, med lite update vad som händer med mig
och Sara ska försöka hålla koll på min boy. Även fast han är omöjlig att hålla koll på!
Det sket sig ju lite där, hade tänkt vara med han idag, men det blev ändrade planer. Tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0