Addicted

Jag måste bara berätta om världens konstigaste grej!

Det finns en kille på skolan, jag gillar han typ lite. Tror jag. Eller jag vet att jag gillar han men iaf.
Han är verkligen super snygg! Så där film snygg typ.
Och jag är verkligen inte den som är blyg i vanliga fall.
Och jag är inte så rädd för att göra bort mig heller.

MEN.

Nu när jag ska snacka med den här killen så blir allting annorlunda.
På msn går det bra. Men i verkligheten.. Shit alltså.
Så fort jag ser honom så börjar hjärtat slå hundranitti och
jag blir helt svag i benen, känns typ som att jag inte ska kunna gå.
Det är helt sjukt! Albin säger att det är nått fel på mig. Jag håller med.
Jag brukar inte vara så.
Plus att sånt bara händer i filmer.


Kommentarer
Postat av: Sara

hahhaha, albin är störd åsså x)

2009-11-27 @ 19:05:20
URL: http://saaaralandfors.blogg.se/
Postat av: arnold

knäpp igen tröjan

2009-12-01 @ 15:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0