vi bakar !

Jag är trött !
Vaknade vid elva, käkade lite och fixade mig. For in till stan och mötte moster. Sen for vi hem till henne och bakade. Det blev 2 stora prinsesstårtor, en fransk chokladkaka, en Sverigekaka och en jävla massa muffins. Vi avr faktistk jätte duktiga. Värsta teamwork. Vi bestämde att vi ska ha ett eget bakprogram och sen ska vi skriva en bok. Då blir vi miljonärer och då jävar ksa vi resa.
Sen for vi och åt middag och Tor-björn, köttsoppa. Sen gick vi tillbaka till moster och fortsatte att baka.
Peder fyller år imorron så det är därför vi bakade så mycket.
Fick tillbaka miin mobil idag också. Love !
Så nu äre bara att ni smsar!
Min moster är bäst bara så att ni vet.



enda bilden jag hittade på henne.

Kommentarer
Postat av: loppan

Hej

Ni ÅT väl int opp Tor-björn???

Du kan väl lägga in bilder på bakverken?

kram

2009-03-07 @ 10:17:27
URL: http://lopplottan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0