också slutet,

Jag är trött!
Är ganska nöjd med hur det gick i finalen, blev inte placerad men ändå.
Domaren kom och pratade med mig flera gånger och sa att hon var så otroligt fin.
Så det var ju ganska kul, han sa även att hon är mycket finare än sin mamma.

Sen följde Rebecka mig hem, min lilla gris, jag älskar henne sjukt mkt. Hon är helt enkelt bäst. Alla borde ha en som henne!
Vi såg iaf Dirty Dancing, dampade lite och pratade lite seriöst.
Jag dampade lös lite i min säng också. Ofta han sa det!?
När hon for hem åt jag palt, såg på One Tree Hill. Och efter det blev det en depp tårta, det var bara choklad, 3 lager!
Och kollade på Gossip Girl, shit vad jag grinade!

Nu ska jag bara ta det lugnt (:




Kommentarer
Postat av: Jullan

aa, hon är nog lika söt som sin matte. Haha, puss på dig göllet! :) <3

2009-03-01 @ 21:55:18
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0