A Walk to remember

Frilufsdag idag då, började med att jag och Sara lekte liiite fjortis ;)
OMG !
Sen badade vi iaf, vi skulle ha gjort nå annat, det var kul men inga roliga var där + att vi tror att hon som delade ut maten försökte matförgifta oss ;o
Sen gick vi tillbaka till skolan, typ spydde, usch vad dåligt vi mådde. Vi skulle gå en promenad också, vi gick före för vi skulle handla lite. Sen så hittade vi nästan inte igen dom andra, men duktiga som vi var så. Jag lyckades även bygga ihop en såndär kinderägg sak !
Sen skulle vi då gå långt, smarta som vi var så skulle vi ta en genväg, duktigt. Vi var så långt efter alla andra. Men vi gick ju iaf :)
Gick tillbaka till skolan och hämtade mina saker åde, sen for jag till Rebecka. Vi drog till stallet. Inte riktigt där jag brukar hänga för jag är lite rädd för hästar, men shit vad duktig jag var! Först var jag in i alla hagar, klappade hästarna, borstade en, fixade lite med sadeln, gick super nära den och till slut: JAG RED !
Den ni!
Hur många har sett mig rida  ?
Det var iaf ganska kul, tack babe för att jag fick följa ;*
Sne for vi hem till rebecka igen, tog det lite lugnt. Pappa kom åsså skulle vi fara och handla, jag dampade löst totalt och surade ihop, för jag fick inte välja vart vi skulle handla. Men sen for han till den affären men det var försent, men blev iaf på bättre humör.

Nu blir det duschen och sen sova :)



Vi hade iaf kul (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0