I´m not gonna give up

Dagen började med elevråd. Våran ordförande avgick. Så efter lovet blir det omval.
Sen SO, pratade mest om jobb och sånt. Sockerkick på engelskan, men shit vad jag och Sara är duktiga på att argumentera på engelska !
Men slöjden var bäst. Nelson var sjukt speedad, stackars Jennifer ;)
Sen drog han tuffing dansen för läraren. Hon gillad det inte riktigt.

Slutade, planen var att vara med Rebecka, men vi båda insåg att vi inte skulle hinna.
Blev take away till middag eftersom att jag hade ett tidigt möte. For ut till klubben men när vi suttit där ett tag så får vi evta att mötet är inställt ! Åh vad sur jag blev. Det är ju bra att dom säger det till alla.. Jaja, sånt händer.
Så for hem, kollade precis mejlen. Har fått från kongress saken. Man ska tydligen ha med sig finkläder. jobbigt.

Nu ska jag iaf packa och lite sånt.


Hon är så grymt bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0