until the skys falls down on me

Usch vad jag hatar att skjuta upp allting. Måste verkligen sluta med det..

Farfar var iaf här, fick pengar av han (:
HK:n sitter nog ganska bra nu.
Rummet är städat.
Nu är det bara en spanska bok som ska läsas, 2 agility böcker (till torsdag!!) 1 insändare på svenska och en på engelska och massa matte. Just ja, får ju inte glömma idrotts provet som är snart också.
Men det fixar jag. Klart..
Suck!

Ska iaf försöka gå och lägga mig nu. Imorron är det skola till 12. då blir det först till stan och göra lite saker, ska vara med Rebecka, sen blir det nog att plugga lite och sen ska jag på en föreläsning.
Trevligt. Tror jag.

God natt peolpe !

Dissar fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0