Time goes By

Sovmorgon idag, först So, Gerda är tillbaka från Thailand. Och hon pratade HELA so:n !
Sen lunch, åt typ inget, gick iväg med sötrebecka ist<3
Engelska, vi ska skriva insändare, jag vet inte vad jag ska skriva om, kommer faktiskt inte på nånting..
På slöjden gjorde jag nån konstig sak och hade super damp på Foppa.
Sen slutade jag, men hann inte med 2 bussen.
Jag, Lollo, Hannes och Joel fixade iaf till kongressen, duktiga som vi är..
Sen hade jag och Rebecka damp, vi är busiga och glada !
For hem, gjorde bort mig när jag skulle gå av bussen, men va fan dörren var faktiskt svår att öppna !!
Var ute 2 timmar med vovvarna, jag älskar söra sms !

Sen for jag och Linda till Vittjärv och lämnade lite saker, for till stan och sen gick vi en promenad på Erikslund. Nu har jag fått massa motion.
Nu ska jag äta se tv ovh sociala :)

Pusss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0