My heart

Hittade ett skrivblock i en av lådorna i mitt rum, bläddrade igen om den och vet ni vad jag hittade ?



Lina Sundqvist

Du är seriöst allt. Vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Går det en dag utan att jag träffar dig så håller jag på att dö.
Tänk alla underbara minnen vi har tillsammans, de kommer jag aldrig att glömma.
Du är så grymt wonderful. I mina ögon så är du helt perfekt! Jag älskar dig mest.
Så tack för att du finns,
för att du är du.
                                                 / Rebecka


Åh jag kommer ihåg den dagen. Och Rebecka du skulle bara veta hur skönt det kändes att läsa det här just nu. Jag älsakr dig också gumman, grymt mycket. Jag finns här för dig om det är nått ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0