Mmmmmm vi dreglar

vaknade en kvart innan bussen gick så skyndade mig att göra mig iordning och sen skulle jag äta lite frukost å då märker jag att det är en timma och en kvart kvar tills bussen går.. Suck.
Spenderade tiden på en stol i köket iaf.

Först hade vi lite prao info, sen argumentation på engelska, tågbiljetterna is here. Det kommer att ta lääänge innan vi är framme i Emmabode, typ buss i 7 timamr bla.
Sista dagen vi hade vikarien på so:n också, Gerda is back..


Nu ska garderoben rensas och hundarna rastas..


det började på läktaren.

Kommentarer
Postat av: Jullan

Jag har utmanat dig! :D

Gör den om du vill ;)

;*

2009-03-18 @ 20:04:23
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0