"It´ll be alright" you said

Shit vilken jobbig dag !
började med att jag gick dit! I början var det lite trögt, men när Jessica kom så blev det svin kul. Det visade sig att jag var grymt duktig. Jag Har ätit glass, stekt hamburgare, stått i kassan och torkat bort. Jag tog till och med egna initiativ, väldigt duktigt. I slutet vad jag jätte trött, för det är ganska jobbigt. Det trodde jag inte att det var. Men nu har jag iaf lärt mig massa saker. Jag var stolt när jag hade gjort min första ostburgare ;)
Nu ska jag bara fixa lite saker och sen blir det att sova tidigt.


Imorron jobbar jag halv tio till fem. Då ska jag försöka hitta en jeansjacka, var och kollade idag men hittade ingen. Köpte en sjal, ett diadem och en foundation (:
Sen på kvällen så ska jag och rebecka på nå Ellen-projekt. Det blir säkert kul, dom skulle iaf baka åt oss (:
Great !

Usch vad jag luktar hamburgare, HEJ DUSCHEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0