i would give you the sky

Först NO prov, MVG ! Oja ! :D
Sen typ hål, mys med tjejerna i korridoren. SO, pratade om drömkill/tjejen. Och körde hetastolen, killarnas frågor var lite udda.
Sen lunch, jag och Jennifer körde mattävling, inte smart alls. Usch, jag ska fan äldrig mera äta plättar!
På gympan körde vi fotboll.
Sen matte sista. Jag bet Foppa. Men han fick skylla sig själv. Men förlåt ändå.
Sen försökte dom snöbada mig, tur att man är biff så dom inte orkade :)
For hem, packade det sista.
Haha min väska vägde 30 kilo. Och det var bara kläder !
pappa tyckte det var onödigt med så mycket kläder, men han förstår ingenting ;)

Nu måste jag rensa bilder, musik och filmer från datorn innan den kruppar ihop totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0