I need a hero !

Jag och Linn for in till stan ett tag idag. Träffade några, åkte lite buss och så.
For hem, städade undan lite och sen for vi till Max och käkade lite.

När jag och mamma kom hem så skulle jag gå ner i källaren då började det blixtra i proppskåpet. Jag blev typ svin rädd. Mamma ringde till Mats och frågad vad det var för fel, men vi litade inte riktigt på han så jag ringde till pappa som är elektriker.
Det slutade med att jag tog på mig ett par skinnvantar och gummistövlar. fick nogranna instruktioner av pappa hur jag skulle göra, det är ju faktiskt livsfarligt!
jag började med att känna så att alla satt ordentligen och kollade så att dom var hela.
Men det blixtrade lite ändå. Det är svårt att förklara, men jag fick iaf skruva på några saker och till slut så fixade jag det. Gissa om jag var nervös!

Nu ska jag iaf ta det lugnt och se på Grey´s.

Ha det bra ;*


Och glöm inte folk: Var ALDRIG och rör i ett proppskåp där det blixtrar eller liknande saker om ni inte vet vad ni gör!!
Det kan vara livsfarligt!


Kommentarer
Postat av: Josefina

Nu har vi börjat att uppdatera humorsajten igen =)

Så titta in och få dig ett skratt.

2009-03-04 @ 22:13:01
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0