hej smartis

Först sov morgon, jag och Sara har övat på våra moves. Dom är grymma kan jag ju säga er!
Aktiv svenska första lektionen, sen HK, vi hade kafferep. Så det blev massa kakor, mina och Ullis var bäst :)
Och i slutet så försökte Foppa lära våran lärare att dansa, haha det var liite stelt,.
Sen så har ju vårat elevråd varit så smarta. Vi eller dom (jag visste hela tiden..) att Emmaboda låg utanför Umeå och det ligger ju i Småland. Så nu blev det ändrade planer men den 2 April blir det att fara till Småland. Det blir nog nice.

Efter skolan blev det stan med Vican, hahah uschusch, hemska tankar vi fick ;)
mycke skratt iaf, sen gick vi på ungdomsråd, men vi missar typ allt dom håller på med nu för Småland, lite synd.
Sen for jag hem och nu sitter jag här.

It´s a lovestory. baby just say yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0