du ljuger !

Började med att jag försov mig imorse, sen kom aldrig bussen, för dom hade bestämt sig för att dom inte ska köra där nå mera. Bra !
Tur att morfar är superhero och skjutsade oss.
Först elevråd, tråk typ. Sen engelsak, shit vad jag hann jobba !
NO, forsatte med sexuallkunskap. Bild, jag var grym på att rita som vanligt, gjorde värsta snygga bilden, men den rev JENNIFER sönder :(
Engelskan var ju lite crazy, men Morgan gillar att se på tv.. Och vi gillar att ha soptunnor på golvet i klassrummet (y)
Matten var rätt okej, fattade till och med  :D
sist SO, först läste hon en berättelse och sen körde vi typ heta stolen eller nått.

For hem, städade faktiskt rummet, det e sjukt hur snabbt det blir stökigt!
Nu blir det plugg, kul..

Pussss (:


That´s crazy !

Och jag vet att du bara ljuger !

Kommentarer
Postat av: Jullan

sv: DU ÄR SÖT! :D <3

2009-03-10 @ 21:18:29
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: f

2009-03-11 @ 17:43:36
Postat av: Frida

Supersnygga trendiga smycken till mycket bra priser hittar du i min blogg. Gå in och se efter vetja :)



fridafritzon.blogg.se

2009-03-11 @ 17:43:57
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0