Busiga barn och brända chokladbollar

Jag gillade kvällen igår, sjukt glad man var liksom.

Dagen började med NO, vi såg en film. Den var ganska tråkig. Sen svenska, läste en bok och pratade lite om jobb och sånt. Sen SO, vi fyllde i några papper och tydligen så ska jag bli reseledare.
Idrotten spelade vi pingis och badminton, typ allsång också.
matten var rolig, jag och Jennifer busade. Vi var faktiskt väldigt busiga, Du får en överraskning på måndag
Sen for jag in till stan, träffade Linn. Var förbi på Rönnbäcks och pratade inför måndag och sen for vi hem till Linn.
Vi käkade bullar och Linn lyckades bränna chokladbollar!! Alltså ofta det ens går !?
Sen kom hennes lillasyster Alice hem, hon är så grymt söt!
Sen var jag duktig och lagade middag och så.

Nu ska jag kolla på Let´s Dance finalen. Jag hejjar på Laila !



Så sööööööööt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0