things go wrong

Jaja. jag orkade inte uppdatera igår.

Försov mig lite idag, men sånt händer.
Började med Hk, vi skulle typ städa överallt! Men sen fick vi glass (:
Sen hade vi spanska, och sen slutade vi. Härligt!

När jag skulle cykla hem for jag till dammen, då hade dom stängt av den så fick cykla runt allt till den andra bron, typ as långt!
Och när jag kommer hem fick jag veta att man visst fick cykla på den första bron..

Sen har det ju hänt massa andra saker också, mycket drama ska ni veta, inte lätt!
Vänner som ljuger, sviker och snackar skit, inte för att alla är mina vänner, men dom sårar mina vänner. Bajs.


My number one bitch (:

Kommentarer
Postat av: Rebecka

älskar dig bitch ;)

2009-06-03 @ 18:36:54
Postat av: J

älskar er bitches! ;-) <333

2009-06-03 @ 21:46:28
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: lydia

finfin blogg du har :D:D::D

2009-06-06 @ 12:38:20
URL: http://tjerngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0