Tja, det är nått fel på mig!

Idag är en bra dag, känner det på mig.
Jag är pigg!
Och klockan är tiiiidigt!
HAr redan hunnit vara ute med valparna en timma, ätit frukost och sorterat ett skåp i köket.
Fatta effektift!

Nu blir det att fara ut och cykla, 20 minuter med varje hund(har 4)
Sen hem, dammsuga och plocka undan lite.
Vid tio kommer den en från Norge som ska köpa valp,
när hon åker kommen en från Finland som ska köpa valp
Och efter det kommer det några från Sverige som ska kolla på valparna.
Hm.. Bara danskarna som saknas?

Sen ska jag även försöka hinna till klubben ikväll och träna med Fonzie.
Ska även gå spåret med hundarna och måste cykla en vända ikväll också.
HEj jag jag inget liv!
Typ.
Ajja, än så länge så älskar jag det!

Nu väntar cykeln!
Hej då :)


Perro-Karro

Kommentarer
Postat av: agnes

hahaaah men lina! :D eftersom ja har bott på grönland som ägs av danmark så e ja ju lite dansisk :D å du har ju mig! :D

2009-07-11 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0