L & R rules the world

Blä min blogg suger i know.


Sitter hos världens bästa R nu. Vi har varit ute å raggat på alla norrisar (Norrmän)
Fast R raggade inte men va fan.
Vi hittade först 4 st på Frasses, dom var 12 år.. Men dom kirrade gratis glass åt oss så vi hängde lite med dom. Sen hittade vi ju dom äldre. Hahah sorgligt!

N: har du kille?
R: ja
N: Skit i han!
R:ehnae!
N: men jo, får jag ditt nummer?
R: (Håller i telefonen) har ingen..
N: Msn då ?
R: min dator är trasig..
N: Men får jag ta datamusen ?

Saaaad!

HIttat tillbaka till min vän också. Min killvän. He´s back !
WOHO!

Beautiful soul.

Kommentarer
Postat av: J

sv: saknar dig också sötis!

Hör av dig så hittar vi på en massa ;-) :*

2009-07-07 @ 22:44:45
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0