Framme!

Då är man äntligen framme i Sundsvall!
Internet ville inte funka i bilen, något irriterande.
Sitter i bilen nu, 3 ungar med varsin bärbar dator.. Ojojoj, där gick den familjesemestern.
Ute regnar det och det springer runt massa folk som ska sätta upp tält och rasta hundar.

Och jag måste REDAN bättra på min attityd, annars åker vi hem.Men va fan, de är inte kul att åka bil så länge med sin familj!
Bläääää, blir irriterad på bara tanken. Och mamma jag vet att du läser detta och det har inget med att göra att jag redan har bestämt mig för att det ska bli tråkigt och blabla..

Tillråga på allt så sitter Marcus och spelar dålig musik också. Ska leta reda på mitt headset och sedan gå ut och sätta mig i tältet.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0